woensdag 8 augustus 2012

Picture time #1

Een kijkje in mijn leven aan de hand van foto's. Enjoy!




Het was toch nog even prachtig weer in Nederland. We hebben gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt en zijn een aantal keer naar het henschotermeer geweest. 

Vorig jaar ben ik een paar keer wezen hardlopen. Toen de winter begon ben ik gestopt. Nu ben ik samen met mijn broertje weer begonnen. We zijn pas een paar keer geweest maar het begin is er. Dit schema houden we op dit moment ongeveer aan. Al hebben we aan het begin wat stapjes over geslagen. 

Dagje Amsterdam. Het was prachtig weer. 

In de middag een late lunch, appel pannenkoek. Jam! Mijn favoriet.

Typisch toch? De Amsterdamse grachten met een fiets op de voorgrond.

Op het station moesten we erg lang wachten. We hadden de NS dal kaartjes van de blokker. Helaas mochten we echt niet eerder instappen dan 18:30. Om de tijd te vullen heerlijk pasta gegeten. Echt een aanrader.

Tijdens een van de zeldzame keren dat ik de hond uitlaat kwam dit hert op ons af. Er zat nog wel gaas voor. Dit hert loopt rond op de kinderboerderij bij ons in de buurt. 

Eindelijk een sleek blush besteld. Helaas kwam hij zo binnen.. Ik was er al bang voor. Gelukkig kon ik hem nog maken met een beetje alcohol.

Dit was het voor deze keer! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten